از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون؛

حدود ۲۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب اجرای طرح اطعام مهدوی، بیش از ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شناسایی شده این استان توزیع شد.

به گزارش صبح ساحل، «حمید باسره»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در خصوص اجرای طرح اطعام مهدوی گفت: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و ۹۷۰ بسته افطاری ساده و یکهزار و ۵۹۵ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش و نیازمندان هرمزگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه پویش طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهدداشت، تصریح کرد: ارزش غذای گرم توزیع شده افزون بر یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان، افطاری ساده یک میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان و بسته‌های معیشتی (همچون برنج، روغن، انواع حبوبات، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و مرغ) افزون بر یک میلیارد و ۹۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی هر ساله در ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی و مشارکت خیران و کمک‌های مردمی در جهت کمک به معشیت و اطعام نیازمندان اجرا می شود، اضافه کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت خیران و مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان استان جمع‌آوری شده است.

باسره افزود: مردم می توانند در طرح اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان جهت تهیه و توزیع بسته های غذایی، اطعام و افطاری ساده بین نیازمندان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ مشارکت داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها